19 september 2011

Lite höst på framsidan

En ny måndag och livet känns helt ok, känner mig nästan helt återställd nu ska bara orken hitta tillbaka.
Vi hade en lugn lördag och igår fick vi äntligen lite gjort, jag tog tag i mega tvätthögen och mannen fixade i köket dock bara sådant som inte syns men ändå behöver göras.
Vi har dock fått hem virket till köksluckorna nu ska de bara torka och sedan kör vi..
Var och handlade i fredags och då fick lite ljung hänga med, pelagonierna på framsidan hade verkligen sett sina sista dagar.
Det behövs inte så mycket för att göra lite höstmys, ska fixa mig en stor pumpa oxå sedan känner jag mig nöjd.
Baksidan är full av sommarblommor som står i vatten, men de får vi ta tag i en annan dag.

Ha en skön start på denna veckan!
kram
sandra

24 kommentarer :

  1. ÅÅÅÅÅ vad fint du har gjort.Tänk vad lite nya blommor gör! Ha e fin måndag.Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Vad skönt att du nu är på fötter! Gillar din zinksamling därute, oljekannorna, ja all skrot är vackert!
    Ha en bra start på veckan nu! Ser fram emot lite fler köksbilder sedan!
    Eija

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Mysigt höstigt du har gjort! Skönt att höra att du är på bättringsvägen.
    Ha en bra måndag.
    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. så mysigt det blev!! Ljung är så himla fint! Blev en väldigt snygg brytning mot zinken!
    Hoppas du får en bra start på veckan! Kram Amelie

    SvaraRadera
  5. Så vackert Sandra, kombinationen med lila ljung mot det gråa zinkspannen är bara sååå fint!!

    Fin Måndag! Kram Paula

    SvaraRadera
  6. Så läckert höstpynt!!
    Skönt att du är bättre!!!
    Ha en fin dag. Den ser grå ut!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  7. Så fint du har gjort! Jag har kvar mina sommarblommor ännu ,men det börjar nog bli dags att ta bort dem.
    Ha en fin måndag! Kram Kicki

    SvaraRadera
  8. Så fint du har gjort och så skönt att du har piggat på dej!
    Vilka härliga färger med zink och det ljunglila!
    Ha en fin måndag!
    Lisa

    SvaraRadera
  9. Hallåj Sandra! Gud va fina bilder & mysigt du har gjort det! Jag önskar vi snart ska bli färdiga med verandan så jag kan också börja piffa lite. Ännu fattas det karmar till de nya dörrarna & så ska fönstren målas. Undrar om det nånsin blir klart.. Men jag stressar inte :)
    Ha en fin vecka! Kramisar Mia

    SvaraRadera
  10. Åh så trist att du varit krasslig men så skönt att du känner dig piggare! Underbar höstbild du visar.vackert med djup röd mot zink och vitt.

    ha en fin dag!
    kram Marina

    SvaraRadera
  11. Skönt att du är på g igen, inget vidare med basillusker som inte vill ge sig..
    Fina höstfärger du fångat!

    kram

    SvaraRadera
  12. Beautiful autumn pictures!! have a nice week darling.....love from me...xxx..

    SvaraRadera
  13. Härligt!
    Det är sånt där som är humörshöjande=))

    Hoppas att du får vara frisk nu/
    Kram Hannis

    SvaraRadera
  14. Skönt att krafterna kommer tillbaka. Man blir rätt tagen av att "bara" vara förkyld. Mina barn är lite snoriga med.

    Fint med ljung. Hade en pelargon ute på bordet som är dränkt nu:))
    Vad det regnade i går.

    Kram Anna

    SvaraRadera
  15. How wonderful to have a beautiful blog and I found you just today!
    I will put him among the favorites at once!
    Monday is a drama a little bit for everyone, but you've had a good weekend behind them, will surely be a little sweeter!
    Good beginning of the week!

    SvaraRadera
  16. Jättefint du gjort, härlig höststämmning.
    Jag borde ta tag i min höstplantering nu känner jag.........får hoppas på att orken kommer tillbaka snart.

    Ha det fint,
    Kram Anneli.

    SvaraRadera
  17. Ditt höststilleben på trappan är kanonfint! Färgerna gifter sig fint emot rosten!!

    ha det gott! Kram Sanne

    SvaraRadera
  18. Mycket fint! Jag ska också fixa lite höstblommor att plantera snart. Förra året blev det ingenting...

    Såg dina fantastiska kuddar där i förra inlägget - så fina de är! Jag älskar mina kuddar. De är super!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  19. Ljung och höstlöv blir jättefint, och så alla dina fina kannor. Du har pyntat jättefint.
    Ha det gott
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  20. Så höstfint du har gjort ;)) Å så skönt att du är pigg igen!!
    kram susanne

    SvaraRadera
  21. Snyggt och höstigt! Så fint med ljungen mot zinken.

    Ha en trevlig kväll!
    Agneta

    SvaraRadera
  22. Hej Sandra!

    Höstmysigt!

    Precis vad man vill ha nu!

    Skönt att du mår bättre!

    Kram Mariette

    SvaraRadera
  23. nydleig høst arrangement med flotte parafinkanner

    SvaraRadera
  24. Greetings! I have just discovered your lovely blog and am your newest follower!!!

    Hugs from Los Angeles,
    Jessie

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra