14 oktober 2014

STÄNDIG FÖRÄNDRING

En tanke slog mig när jag skriver detta inlägg, "jag undrar hur många gånger denna vy har visats här på bloggen".
Men det sker alltid en eller flera förändringar varje årstid och denna vinkel blir det på något sätt alltid.
Där förändringen sker som ni kanske har gissat är på bordet.
Tillbaka är mina gamla franska plåtar som tidigare satt på väggen till vänster om skåpet.
Eftersom bordet är så långt passar två brickor alldeles utmärkt och det är ljus på den ena och vackra stilleben på den andra.
Närbilder på den med ljus får ni en annan dag.
 
Kaktusar som är så heta har jag satt i gamla slitna terrakotta krukor, gammal träskål fylld med gamla bollar och rådjurshorn, en urna el. vas i stengods (tips..finns hur mycket som helst på second hand affärerna).
Hittade två st bjällror från en bjällerklang sele, de får ligga där tills det blir jul.

Följer era bordsdekorationer också årstiderna?
Ps: Jag har kommit på årets adventsljusstake Ds.

KRam
Sandra

3 kommentarer :

  1. danke für die schönen bilder und einen schönen abend wünscht angie aus deutschland

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you so much for your kind Words that you are leaving here ....

      Radera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra