21 juni 2015

BÄTTRE SENT DEN ALDRIG

Ja, ibland blir det inte som man har tänkt sig.
För en vecka sedan åkte jag och barnen ner till Halmstad för att umgås med vänner och familj, tanken var att jag skulle åka hem på onsdag kväll vara hemma till torsdag kväll för att fixa lite hemma medan barnen var kvar.
Men Tristan blev småkrasslig på onsdagkvällen och jag stannade kvar så det blev inget årligt midsommar inlägg som jag brukar göra.
Midsommar spenderade vi med vänner och familj i ett regnigt Halmstad, men det funkade det med.
Nu är jag hemma igen och en ny sommarvecka står för dörren.

Rabarber är både vackert och gott och jag tycker det är snyggt att plocka in blomman i en glasburk, håller inte superlänge men den ger ett maffigt intryck.



Det var roligt att komma hem efter en vecka och hur allt växter och gror.
Fredagsblomman blev söndagsblomma.

Fin kväll och start på veckan!
Kram
Sandra

1 kommentar :

  1. Ibland blir det inte som man tänkt men det brukar gå det med. Fin rabarberblomma!
    Ann

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra