28 maj 2016

SLUTUTSTÄLLNING HEMLIKT OCH GODA VÄNNER

På tändsticksområdet i Jönköping pågår en konstutställning Hemlikt , där vi som går Konst och Form skolan visar våra verk som vi har gjort under året.

Vi har haft två st utbytesstudenter från USA i vår klass, Sara











och Luke


Något seg och har precis insett att man inte ska fotografera utan glasögon på.
Jag trodde allvarligt talat att min kamera hade gått sönder eftersom det inte gick
att fokusera, allt var jättesuddigt vad jag än gjorde.
Luke tog kameran och säger att den fungerar alldeles utmärkt.
Ja något trött var jag alls när glasögonen ligger på bänken jämte mig,
ett gott skratt blev det allt.

1 kommentar :

  1. Hade varit intressant att se er fina utställning!! Tyvärr räcker tiden inte till. Men kul när du föreviga den med dina bilder! Moster Mia

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra