12 december 2016

JUL PÅ GLASVERANDAN

De senaste dagarnas mörker vände imorse
och ljuset och kylan gjorde gott för själen.
Passade på att fota massa bilder från hemmet och
kommer här på bloggen inom kort.
Idag visar jag bilder från vår glasveranda, ett rum som
jag är otroligt tacksam över.
Det går dock inte använda under vintertid, men det är ändå roligt
att göra julfint där ute.
Två st kransar fixar jag alltid till dörrarna, i år gjorda av
gran och tuja.
Hade inga band hemma så jag tog ett brunt tyg och klippte i
remsor.
Man tager vad man haver är mitt mott.

Det blev även en stor krans på väggen gjord av tall och granris och några tallkottar.


La en duk av granris med ett gammalt tråg som jag
fyllt med grönkål och äpple.
Ibland behöver man inte dekorera halmkransarna,
de är vackra som de är.

Kram
Sandra
 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra